III ISLET 2017 20-22 aprile 2017

20 Aprile 2017, ore: 9:00 / 22 Aprile 2017
Dipartimento di Lingue, Letterature e Culture Straniere, Aula Magna, Aule: professori, conferenze, Verra, Matassi; Sala Ignazio Ambrogio
Via Ostiense 234 Roma

III  ISLET 2017   International Symposium on Language Education and Teaching

The 3rd International Symposium on Language Education and Teaching (3rd ISLET) , organised by Nevşehir Hacı Bektaş Veli University and by Ağrı İbrahim Çeçen Universitywill be held in Rome, Italy hosted by Roma Tre University. There are 9 Plenary Speakers (see poster), over 150 presentations and 200 participants from: Albania,Armenia, Azerbaijan, Egypt, Germany, India, Italy, Morocco,Nepal, Russia, Tunisia, Turkey, Uzbekistan, USA.

The 3rd ISLET aims at bringing the researchers and scholars of language education and teaching together to share recent theoretical and applied studies.

The research topics include CALL/CALT;  Distance Education in Language Teaching; EAP; English Language and Literature;  ESL/EFL; ESP; Foreign Language Teaching; French Language and Literature; German Language and Literature; Interdisciplinary Studies in Language Teaching;Italian Language and Literature; Language Assessment; Language Policy; Language Teacher Training;Linguistics/Applied Linguistics;SLA; Teaching English to Young Learners; Teaching of Turkish and Turkic Languages; Teaching of Turkish as a Foreign/Second Language; Teaching Turkish to Young Learners; Turkish Language and Literature.

__________________

AULE:  Aula Magna, Aula Professori, Aula Conferenze, Aula Matassi, Aula Verra, Sala Ignazio Ambrogio.

L'iscrizione al convegno per i soli docenti di Roma Tre è gratuita, occorre registrarsi sia inviando una mail a: lucilla.lopriore@uniroma3.it, sia presentandosi la mattina di giovedì 20 al tavolo della registrazione al piano terra di Via Ostiense 234.

Per informazioni: Lucilla Lopriore
tel. 3316183780 lucilla.lopriore@uniroma3.it

E' possibile scaricare il programma

E' possibile scaricare la locandina